Jak Ćwiczyć...

Celem aktywności fizycznej jest utrzymanie dobrej kondycji a
podczas ćwiczeń kluczową rolę odgrywają mięśnie! To nasza masa mięśniowa odpowiada ze nasz metabolizm, sprawność i wygląd. Więc warto zrozumieć jak utrzymać naszą masę mięśniową w dobrej kondycji

Ćwiczenia to proces, w którym nasze mięśnie zostają
nadwerężone, osłabione, po to by z nadwyżką zrekompensować „straty” oraz odbudować nadwerężone mięśnie adaptując się do zadanego wysiłku. Niektóre osoby które ćwiczyły wcześniej wiedzą, że po godzinie lub dwóch ćwiczeń na drugi dzień nasze mięśnie są obolałe właśnie z powodu zaistnienia powyżej wspomnianego procesu. Jest to tzw. stan kataboliczny. Rekuperacja mięśni z drugiej strony, to stan anaboliczny, gdy próbują one się odbudować i zaadaptować do sytuacji. Wówczas właśnie następuje ich wzrost.

Musisz wiedzieć, że nie można ćwiczyć tych samych partii mięśni pod rząd?

Stan kataboliczny (po ćwiczeniach kiedy bolą nas mięśnie) może utrzymywać się nawet 5 dni a stan anaboliczny (kiedy nasze mięśnie się odbudowują i rosną) następne 5. Ćwicząc te same partie mięśni na siłowni co drugi czy co trzeci dzień, robimy sobie krzywdę. Wydzielają się złe hormony, o których mówiliśmy wcześniej, chodzimy sfrustrowani i wcześniej czy później stwierdzamy, że siłownia jest nie dla nas.

Hipertrofia mięśnia, czyli jego wzrost następuje wówczas, gdy mięśnie przestają cię boleć. Co wówczas robi większość osób? Zaczyna ćwiczyć je ponownie. BŁĄD! Aby uzyskać dobry wynik i odnotować postęp w budowie masy mięśniowej należy pozwolić mięśniowi na wzrost i adaptację jeszcze przez 5-10 dni. Wielu profesjonalnych sportowców również popełnia ten sam błąd polegający na przetrenowaniu, dlatego kariery niektórych z nich nie trwają długo.

Ale mamy rozwiązanie, którym jest 7 Minutowy Trening, który opiera się na fizjologii organizmu wykorzystując jeden z 2 cyklów jego Pracy.

Współzałożycielem programu jest Joel Theiren, który był topowym kulturystą odnoszącym światowe sukcesy (6 miejsce w międzynarodowych zawodach kulturystycznych) i trenującym właśnie w ten sposób. Joel również studiował cztery lata fizjologię na Uniwersytecie Concordia w Montrealu w Kanadzie oraz był jednym z najbardziej poszukiwanych trenerów, który pomógł setkom osób osiągnąć sukces w bodybuilding ucząc jak ćwiczyć tylko 7 minut
dziennie, 3 razy w tygodniu


Teraz 7 Minutowego Treningu,  nauczy  Joel Theiren Ciebie poprzez specjalnie przygotowana aplikacje 7 Minutowego Treningu, która spersonalizuje dla Ciebie aktywność fizyczną i pozwoli Ci wykonywać ćwiczenia w Twoim Domu. 
  DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE 
Centrum Promocji Wellness fhu MP Progres Rzeszów
  POBIERZ KUPON RABATOWY
  SPRAWDŹ WYNIKI KLIENTÓW 
Koniecznie dołącz do Nas na Facebooku, by zawsze mieć
aktualne informacje o:

  • Ciekawych artykułach
  • Praktycznych poradach
  • Aktualnych promocjach dla fanów
  • Konkursach dla Naszych fanów

Dołącz do Nas już teraz klikając „LUBIĘ TO” 
POMIAR TKANKI TŁUSZCZOWEJ
Ocena Wellness

Czy wiesz ile masz lat?
Jesteś pewien?
Sprawdź swój wiek metaboliczny!
UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ
601 668 971
POBIERZ BEZPŁATNIE
Receptę na Idealną Figurę 
Imię: *
Email: *